Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T11:31:08+01:00
Nie daleko pada jabłko od jabłoni znajduje zazwyczaj zastosowanie gdy mówimy o sytuacjach zaistniałych między członkami rodziny.Tak więc jeżeli wadą taty jest lenistwo a syn też leży i nic nie robi matka może powiedziec że niedaleko pada jabłko od jabłoni
2009-11-22T11:31:30+01:00
Przysłowie to znaczy że dzieci są podobne do rodziców np
że tata i syn mają taką samą ulubioną potrawę /oraz poglądy polityczne
2009-11-22T12:20:18+01:00
Nie daleko pada jabłko od jabłoni znajduje zazwyczaj zastosowanie gdy mówimy o sytuacjach zaistniałych między członkami rodziny.Tak więc jeżeli wadą taty jest lenistwo a syn też leży i nic nie robi matka może powiedziec że niedaleko pada jabłko od jabłoni