Ile wynosi masa powietrza wciąganego przy wydechu do płuc dorosłego człowieka, jeżeli objętość płuc przy normalnym ciśnieniu atmosferycznym wzrasta o około 4dm3? O ile wówczas wzrasta ciężar człowieka? Gęstość powietrza wynosi 1.29km/m3

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T11:35:22+01:00
M=dV
m=0,00129g/cm3*4000cm3
m=5,16g=0,00516kg
F=mg
F=0,00516kg*10m/s2
F=0,0516N
12 4 12
2009-11-22T11:35:03+01:00
M=dV
m=0,00129g/cm3*4000cm3
m=5,16g=0,00516kg
F=mg
F=0,00516kg*10m/s2
F=0,0516N
9 2 9