1.Słynne wzgórze znane z bohaterskich walk Polaków w czasie II wojny światowej
2.Enklawa na terytorium stolicy Włoch ze słynną Bazyliką św. Piotra
3.Starożytne miasto odkopane z popiołów wulkanicznych Wezuwiusza
4.Księstwo położone we Francji, liczne miejsca rozrywki (hazard)
5.Miasto zbudowane na lagunie, liczne kanały są drogami komunikacyjnymi

3

Odpowiedzi

2009-11-22T11:39:25+01:00
Monte Cassino
Watykan
Pompeje
Monako
Wenecja
2 5 2
2009-11-22T11:46:04+01:00
1. Monte Cassino
2. Watykan
3. Pompeje
4. Monaco
5. Wenecja
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T13:11:33+01:00
1) MONTE CASSINO
2) WATYKAN
3) POMPEJE
4) MONAKO
5) WENECJA
4 5 4