Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T11:41:00+01:00
A)Ile soli jest w 20kg wody Bałtyku,a ile w tej samej ilości wody w Morzu Śródziemnym?
8promili*20=0,008*20=0,16kg-Bałtyk
38promili*20=0,038*20=0,76kg-Śródziemne

5 4 5
2009-11-22T11:42:35+01:00
2009-11-22T11:44:13+01:00
0,008x20/100=0,08x20/10=0,16
Odp.W 20 kg wody z Bałtyku jest 0,16 kg soli.



20x0,038/100=20x0,38=0,76
Odp.W 20 kg wody z Morza Śródziemnego jest 0,76 kg soli.
5 4 5