Wypisz cechy wspólne we właściwościach metali.

twardość,stały stan skupienia,kowalność,temperatura topnienia,metaliczny połysk,barwa srebrzystobiała,gęstość,aktywność chemiczna,ciągliwość,dobre przewodnictwo cieplne,dobre przewodnictwo elektryczne.


Błagam..Pomóżciee.! Pozdrawiam.!
Z góry Dziękujęę.;DD

3

Odpowiedzi

2009-11-22T11:40:42+01:00
Stały stan skupienia (wyjątek: rtęć - ciekły)
kowalność
metaliczny połysk
barwa srebrzystobiała ( wyjątek: złoto i miedź)
ciągliwość
dobre przewodnictwo cieplne
dobre przewodnictwo elektryczne.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T11:40:43+01:00
Stały stan skupienia ( wyjątkiem jest rtęć - ciekły stan),
metaliczny połysk,
barwa srebrzystobiała lub srebrzystoszara ( wyjątkiem jest złoto i miedź)
kowalność i ciągliwość,
dobre przewodnictwo cieplne i elektryczne...

Jak możesz daj naj...;)
15 4 15
2009-11-22T11:41:19+01:00
Ciała stałe (oprócz rtęci, która jest cieczą)
barwa srebrzystoszara (oprócz złota i miedzi)
Połysk metaliczny
kowalność
ciągliwość
dobre przewodnictwo cieplne
dobre przewodnictwo elektryczne
5 3 5