Odpowiedzi

2009-11-22T11:47:26+01:00
1.Gdy żyją z innymi gatunkami w zgodzie lub z dala od nich.Także wtedy kiedy pożywienia jest pod dostatkiem.
2.Inne drapieżniki mogą mu zabierać pokarm,Także zabić jego matkę która go karmi.Gdy jej nie będzie hieny mogą napaść na młode.Poźniej może zginąć z braku pożywienia,lub gdy nie znajdzie stada.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Zeta
  • Rozwiązujący
2009-11-22T11:53:54+01:00
1. Konkurencja jest jedną z sil napędowych ewolucji gdyż w ten sposób zwierze rozwija się bardzo szybko. Saje się samodzielne, samo potrafi upolować sobie jedzenie lub też potrafi uniknąć żeby nie stać się pożywieniem dla silniejszego...
2.Gepard konkurując ze swoim rodzeństwem szybko staje się silny i na tyle odpowiedzialny żeby opouścić matkę i samemu zacząć polować na większo zwierzyne co pozwoli mu na dumę i władz w w nowo zdobytym stadzie.

Konkurencja geparda wpływa na inne gatunki w taki sposób że usamodzielniają się i często potrafią uciec 2 konkurującym ze sobą nie dośwaidczonym gepardom, co rozwija ich zdolności.

MAM nadzieję, że pomogłem,;)
19 3 19