Odpowiedzi

2009-11-22T11:54:27+01:00
Moim zdaniem to dziewczyna w ktorej sie zakochal(corka pastora) i co przezyl po wypadku gepharda...to nim mocno wstrzasnelo...
ale to wszystko zalezalo od tej dziewczyny bo dzieki niej zszedl na lepsza droge zycia...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T13:10:30+01:00
Według mnie najbrdziej pomaga mu jego dziewczyna - córka pastora. Mysle że wypadek który częściowo był spowodowany przez niego dał mu wiele do myslenia ... ale także wstrząsnęła nim wiadomośc że jego dziewczyna ma białaczke a ma jeszcze wile rzeczy na liście które chciała by przed smiercią spełnic.
Na poczatku troche przeszkadza mu jej ojciec poonieważ jego córka nie może się spotykac z taką nie rozsądna osobą jak on.
2009-11-22T14:03:50+01:00
Według mnie największą pomoc otrzymuje chłopak od swojej dziewczyny,która jest córką pastora..przeszkadza choroba dziewczyny w tej miłości..