Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T11:55:46+01:00
MczMg(OH)2=24u+2u*16+2*1u=24u+32u+2u=58u

MczFe(OH)3=56u+3u*16+1u*3=56u+48u+3u=107u

MczKOH=39u+16u+1u=56u
2009-11-22T11:59:30+01:00
M.cz. Mg(OH)2 = 24u + 2x16u + 2x1u = 58u
m.cz. Fe(OH)3 = 56u + 3x16u + 3x1u = 107u
m.cz. KOH = 39u + 16u + 1u = 56u
2009-11-22T12:00:33+01:00
Mg(OH)2 - 24u + 2 * 17u = 58 u
Fe(OH)3 - 56u + 3* 17u = 107u
KOH - 39u + 17 u = 56 u