1.
Cyfra setek pewnej liczby trzycyfrowej jest 6 razy wieksza od cyfry jedności i 3 razy wieksza od cyfry dziesiatek jaka to liczba

2.
cyfra setek pewnej liczby trzycyfrowej jest 4 razy wieksza od cyfry jedności i 2 razy wieksza od cyfry dziesiatek jaka to może być liczba

3.
Za 3 zeszyty i 5 pisaków zapłacono 17 zł.Zeszyt był 0 1 zł droższy od pisaka ile kosztował zeszyt, a ile pisak

4.
za towar zapłacono 370 zł banknotami 20 i 50 zł
ile dano jednych a ile drugich banknotów?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T11:54:32+01:00
1. 621

2. 421 lub 842

3. zeszyt - x pisak - y
3x+5y=17
x=y+1 Podstawiamy
3y+3+5y=17
8y=14
y=1,75
x=2,75

4. Za mało danych, może być siedem 50 zł i jeden 20 zł, pięć 50 zł i sześć 20 zł i pewnie jakieś jeszcze się znajdzie :)
3 4 3
2009-11-22T11:54:54+01:00
A 621
b 421 lub 842
c 1,75 i 2,75
d 7 banknot 50 złjeden banknot 20zł
1 2 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T11:56:30+01:00
Zadanie 4

370:50=7
20:20=1

ODP: Zapłacono 7banknotami wartości 50zł i 1banknotem wartości 20zł
1 1 1