Odpowiedzi

2009-11-22T11:54:36+01:00
Czy w 15kg z morza czerwonego(40 promili) jest więcej czy mniej niż 0,5kg soli?
1 promil = 1/1000
40 promili = 40/1000 = 4/100 = 1/25
15kg*1/25=0,6kg
0,5kg<0,6kg
odp.: więcej
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T11:54:21+01:00
Promil jest to częśc tysięczna
czyli 15kg-100%
a 40promili to 4 procent

czyli 4% z 15kg to 0.6kg

Odp:Jest więcej niż 0.5kg®
2009-11-22T11:56:00+01:00
Więcej.
15/1 x 40/1000 = 6/10 = 0,6