PRZETŁUMACZ ;)

1) Moja mama nazywa sie Martyna
2) Mój tata mieszka w Gdańsku
3) Moi rodzice pochodzą z polski
4) Mój brat ma 15 lat
5) Moja siostra lubi komputery
6) Moje rodzeństwo jest bardzo sympatyczne
7) Moja babcia fotografuje chętnie .
8) Mój dziadek dużo podróżuje
9) Moja ciocia jest szczupła
10) Mój wujek jest szalony
_____________________________________________________________
11) twoje dziecko
12) twoja córka
13) jego dzieci
14) jego kuzyn
15) jej kuzynka
16) jej pies
17) nasz kot
18) nasze zwierzę
19) wasz chomik
20) wasze zwierzeta
21) ich rybki
22) pański tata
23) pańska mama


;*

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T12:09:45+01:00
Meine Mutter heißt Martyna.
Mein Vater wohnt in Gdańsk.
Mein Eltern kommen aus Polen.
Mein Brüder hat fünfzehn Jahre alt.
Meine Schwester mag Computer.
Mein Geschwister ist sehr sympatisch.
Meine Oma fotografiert gern.
Mein Opa reist viel.
Meine Tante ist schlank.
Mein Onkel ist verrückt.

dein Kind
deine Tochter
seine Kinder
seine Cousin
ihr Cousine
ihr Hund
unsere Katze
unser Tier
euer Hamster
euere Tiere
ihre Fische
Ihr Vater
Ihre Mutter

2009-11-22T12:18:43+01:00
1) Meine Mutter heißt Martyna.
2)Mein Vater wohnt in Gdańsk.
3)Meine Eltern kommen aus Polen.
4)Mein Bruder ist 15 Jahre alt.
5)Meine Schwester mag Computer.
6)Mein Geschwister sind sehr sympathisch
7)Meine Oma fotografiert gern.
8)Mein Opa viele Reist.
9)Meine Tante ist schlank.
10)Mein Onkel ist verrückt
11)dein Kind
12) Deine Tochter
13)Seine Kinder
14)Sein Cousin
15)Ihre Cousin
16)Ihr Hund
17)Unsere Katze
18)Unser Tier
19)euer Hamster
20)euere Tiere
21)Ihre Fische
22)Ihr Vater
23) Ihre Mutter
2009-11-22T15:54:51+01:00

1) Moja mama nazywa sie Martyna
Meine Mutter heißt Martyna
2) Mój tata mieszka w Gdańsku
Mein Vter wohnt in Gdańsk
3) Moi rodzice pochodzą z polski
Meine Eltern kommen aus Polen.
4) Mój brat ma 15 lat
Mein Bruder ist funfzehn Jahre alt.
5) Moja siostra lubi komputery
Meine Schwester mag Compiuters
6) Moje rodzeństwo jest bardzo sympatyczne
Meine Gschwister sind sehr sympatisch
7) Moja babcia fotografuje chętnie .
Meine Oma fotografiert gerne
8) Mój dziadek dużo podróżuje
Mein Oper reist viel
9) Moja ciocia jest szczupła
Meine Tante ist schlang
10) Mój wujek jest szalony
Mein Onkel ist verrückt
_____________________________________________________________
11) twoje dziecko - dein Kind
12) twoja córka - deine Tochter
13) jego dzieci - seine Kinder
14) jego kuzyn - ihr Cousin
15) jej kuzynka - ihre Cousine
16) jej pies - ihr Hund
17) nasz kot - unsere Katze
18) nasze zwierzę - unsere Tier
19) wasz chomik - eurer Hamster
20) wasze zwierzeta - eure Tiere
21) ich rybki - ihr Fische
22) pański tata - Ihr Vater
23) pańska mama - Ihre Mutter