Odpowiedzi

2009-11-22T11:58:53+01:00
Duch święty jest moim opiekunem i patronem.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T11:59:27+01:00
Duch Święty jest moją prawdziwą osobą, która przyszła na świat, by mieszkać w autentycznych naśladowcach Jezusa Chrystusa po Jego zmartwychwstaniu i wstąpieniu do nieba.
  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T13:08:44+01:00
Duch Święty jest moim wsparciem poprzez modlitwę do niego staję się innym człowiekiem , staje się lepszą istotą Bożą.
1 2 1