Zad.1
Dlugosc okregu o srednicy 5 wynosi?
zad.2
Pole kola o promieniu 3 wynosi?
zad.4
Kolo o obwodzie 20pi cm ma pole rowne?
zad.5
Pole wycinka kola o promieniu 3cm opartego na kacie 60stopni wynosi?
zad.8
Łuk wyciety z okregu o promieniu 6 ma dlugosc 4pi.Jest on zatem oparty na kacie srodkowm o mierze?


Potrzebóje to na jutro. Prosze o pomoc bo tego nie kumam :(

2

Odpowiedzi

2009-11-22T12:14:14+01:00
Zad 1.
5pi
Zad 2.
9pi
Zad 4.
100pi
Zad 5.
jedna szósta razy 9pi
Zad 8.
nie wiem...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T12:15:06+01:00
Zadanie 1.

d= 5
v=2,5
l=2πv
l=2π (razy) 2,5 =5π

Zadanie 2.

r=3
P=πr²
P=π²
P=3π² (razy)3 =9π²

Myślę że trochę pomogłam:)


1 5 1