Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T12:06:49+01:00
Źródła dźwięków w codzienności

: Samochody , muzyka , różne dźwięki przy wykonywaniu czynności (np :smażenie jajek - gotujący sie tłuszcz )

Skutki odziałowywania hałasu na zdrowiu człowieka

: zawroty głowy , mdłości
2009-11-22T12:13:55+01:00
Źródła
np. hałas spowodowany przez jadący samochód , głośna muzyka ,

Skutki

głośna muzyka np. gdy odrabiamy lekcje, czytamy ksiażkę nie pozwala nam się skupić , boli nas głowa od ciągłego krzyku .