Odpowiedzi

2009-11-22T12:08:22+01:00
Mount Blanc - 4748m n.p.m.
4738-1100=3638
3638:100=36,38
36,38*0,6≈21,8
13,4-21,8=-8,4

Na szczycie Mount Blanc jest około -8,4 stopni
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T12:11:01+01:00
Mount Blanc - 4810 m.n.p.m
Chamonix - 1100 m.n.p.m

temperatura spada wraz z wysokością średnio o 0,6 stopnia na 100m

4810-1100=3710
3710:100=37,1
37.1*0,6= 22.26=22,3 stopnia
13,4-22,3= -8,9 stopnia na Mount Blanc
2009-11-22T12:25:09+01:00
4810 - 1100 = 3710
3710 : 100 = 37,1
37.1 * 0,6 = 22.26 = 22,3°
13,4 - 22,3= -8,9°

Odp. Na Mount Blanc jest -8,9°C