Odpowiedzi

2009-11-22T12:08:34+01:00
Ms=Cp*mr/100%

ms=2%*80g/100%=1,6g

Odp. Zostanie 1,2g soli.
2009-11-22T12:09:03+01:00
Mr = 80g
Cp = 2%
ms=?
Cp - ms
100% - mr
ms=Cp*mr/100%
ms=2%*80g/100%
ms=1,6g
Odp. PO odparowaniu do sucha 80g 2% roztworu soli w wodzie zostanie 1,6g soli.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T12:10:43+01:00
Jezeli w 100 g 2 % roztworu sa 2g substancji rozpuszczonej:

100g - 2g
80 g - x

x = 160 / 100 = 1.6 g soli pozostanie po calkowitym odparowaniu wody