Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T12:09:00+01:00
Liegt - ligt
sicht - ziśt
hoch - hoh
mieten - miten
deine - dajne
nicht - nyśt
wofür - wofyr
für fyr
mich miś
interessierst interesirst
schutzig - szucyź
renovieren - renowiren
kann - kan
biliger - biliger
aufraumen aufrojmen
lade - lade
grillabend - grilabend
leider - lajder
sonntagabends - sontagabends
2009-11-22T12:58:35+01:00
Ligt
zyśt
hoh
mieten
daine
nyśt
wofyr
fyr
miś
interesierst
szutzig
renowierem
kan
bilgur
aufdumen
lade
grilabend
laider
santagabens
2009-11-22T13:08:31+01:00
Liegt - ligt
sicht - ziśt
hoch - hoh
mieten - miten
deine - dajne
nicht - nyśt
wofür - wof:ur
für- f:ur
mich - miś
interessierst - interesirst
schutzig - szucyź
renovieren - renowirn
kann - kan
biliger - biliger
aufraumen - aufrojmen
lade - lade
grillabend - grilabend
leider - lajder
sonntagabends - sontagabends

: - wymawiamy w tym momencie dłużej