Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T12:15:22+01:00
Trzeba było krzyczeć! :D
a) = 7x(-5)-(-3)x(-4)-12=-35 - 12 - 12 = 59 ( sorry, walnęłam się przy tym początkowo)
b=-9/3 + -6/-6= 3+1=4
c=4/-2 + -14/7 = -2 + (-2)= - 4 (i tu też...)
d) -20/-5 - 18/-3 = 4 -(-6) = 10
2009-11-22T12:32:38+01:00
A) =7x(-5)-(-3)x(-4)-12=(-35)-12-12=(-59)
b) =(-9)/3+(-6)/(-6)=(-3)+1=(-2)
c) =4/(-2)+(-14)/7=(-2)+(-2)=(-4)
d) =(-20)/(-5)-18/(-3)=4-(-6)=10