Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T12:09:32+01:00
3)
żyły posiadaja zastawki cienkie i wiokie
tętnice nie posiadaja zastawek grube elastyczne sprężyste
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T12:27:08+01:00
TĘTNICe ściany grube sprezyste i elasstyczne
duze cissnienie krwi
brak zastawek
tocza krew z serca do tkanek
ZYLY
sciany cienkie i wiotkie
male cisnienie krwi
obecnosc zastawek
prowadza krew z tkanek do serca