Odpowiedzi

2009-11-22T12:11:04+01:00
...jest wazny....poniewaz łączy europę z wyspami brytyjskimi
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T12:11:50+01:00
Miom zdaniem ma on wielkie znaczenie gdyż pozwala na przempływanie szybkie z francji do brytani i z powrotem oraz to że pod tym kanałem jest największy tunel podwodny
2009-11-22T12:13:17+01:00
Dzięki kanałowi Europa połączyła się z WB.Połączył on nie tylko kontynent z wyspami "drogą lądową" ale także połączył ludzi dwóch państw.