Odpowiedzi

2009-11-22T12:13:01+01:00
Pan janek kupił akcje pewnej firmy a następnie sprzedałje z 15%zyskiem za 3450zł za ile kupił te akcje
115%=3450
1%=30
100%=3000
Odp. Kupił akcje za 3000zł
2009-11-22T12:13:38+01:00
3450 zł * 15 / 100 = 517,5 zł zysku dla pana Janka. Teraz trzeba odjąć jedno od drugiego i gotowe. 3450 zł - 517,5 zł = 2932,5 zł
Odp: Pan Janek kupił te akcje za 2932,5 zł.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T12:13:59+01:00
100% - 15% = 85%
0,85x = 3450 zł/* 0,85
x = 2932,5

Pan Janek kupił akcje za 2932,5 zł.