Uzasadnij na podstawie fragmentów odpowiedź na pytanie: "U kogo znajdziesz odpowiedź na trudne pytania?"

Odpowiedź ma brzmieć, że u Boga, ale trzeba uzasadnić na podstawie tamtych fragmentów.

Oto fragmenty Biblii:
Iz 40, ₂₈
Hi 12, ₁₃
It 42, ₂
Ps 104, ₂₄
1 Km 20, ₉

Proszę o pomoc, daję dużo punktów więc liczę na poprawną odpowiedź ;)
Najlepiej na poniedziałek / ew. wtorek ;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T12:45:10+01:00
Bóg jest odpowiedzią na wszystkie pytania, gdyż:
-u niego jest mądrość,
-on ma rozum,
-on ma radę,
-jest panem wiecznym,
-jest stwórcą krańców ziemi,
-staje się nam równy,
-on się nie męczy,
-on się nie nuży,
-jego mądrość jest niezgłębiona,
-liczne są jego dzieła,
-wszystko mądrze uczynił,
-ziemia jest pełna jego stworzeń.

It 42, ₂
1 Km 20, ₉
te dwa fragmenty są źle zapisane, nie ma takich ksiąg.
Ale z reszty są powyższe odpowiedzi :)
Pozdrawiam.
2009-11-22T12:50:55+01:00
Iz 40, 28 Jego mądrość jest niezgłębiona.
Hi 12,13 On ma potęgę i rozum,
Ps 104,24 Ty wszystko mądrze uczyniłeś:
ziemia jest pełna Twych stworzeń. ( on wszystko mądrze czyni)
1 kor 20, 9 Dla Żydów stałem się jak Żyd, aby pozyskać Żydów. Dla tych, co są pod Prawem, byłem jak ten, który jest pod Prawem ( staje się taki jak my, aby być nam równy)
It42,2 – nie ma takiego a !km 20,9 – to chyba 1 Kor 20,9
  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T13:05:48+01:00


Bóg jest naszą odpowiedzią na nasze pytania ponieważ on ma największą mądrość , nie ma problemu na odpowiedzi , wie co dla nas dobre co złe ,on jest naszym Panem i Zbawicielem .