Odpowiedzi

2009-11-22T12:13:46+01:00
Krzyż ma dla mnie największe znaczenie bo jest to symbol mojej religi Chrzścijaństwa oraz to że mesjasz dla nas zginąl na nim aby nas zbawić
1 2 1
2009-11-22T12:14:50+01:00
Dla mnie krzyż ma ogromnie znaczenie. Umarl na nim Jezus i zbawił wszystkich ludzi , mnie. Dzięki niemu więcej ludzi poznało , że Jezus jest Zbawicielem i zaczęło wierzyć , stało się chrześcijanami.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T12:15:54+01:00
Według mnie krzyż ma ogromną wartość religijną. To na nim powieszono pana Jezusa. To właśnie krzyż Pan Jezus niósł na własnych plecach, to pod nim tyle razy upadał. Nasz ojciec pokutował wtedy za nasze grzechy. Myślę, że powinniśmy go traktować jako pamięć po Panu, jako odpokutowanie naszych grzechów.
5 5 5