Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T12:30:59+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Dziedziny:
Zeus - najważniejszy bóg, bóg burz
Hera - bogini olimpijska
Posejdon - bóg mórz i rzek
Hestia - bogini ognia domowego, patronka rodzin
Hades - bóg podziemi i zamarłych
Demeter - bogini ziemi i łanów zboża
Apollo - bóg piękna i słońca
Artemida - bogini łowów
Afrodyta - bogini miłości i piękna
Hefajstos - bóg ognia
Atena - bogini mądrości i wojny
Ares - bóg złej i krwawej wojny

Atrybuty:
Zeus - berło, piorun, orzeł, tarcza
Hera - paw, owoc granatu, lilia, nieśmiertelnik
Posejdon -trójząb
Hestia -ogień
Hades - drzewa cyprysowe i narcyzy, sadzone na grobach, oraz róg obfitości
Demeter - kłos, narcyz, mak, żuraw
Apollo - łabędź, jastrząb, kruk
Artemida - łania, półksiężyc
Afrodyta - gołębie, róża, mirt
Hefajstos –
Atena - tarcza (egida), dzida, hełm, sowa i drzewo oliwne
Ares - wilk, pies, jastrząb
58 4 58
myśl a gdzie jest hermes
atena ma atrybut tarczy i włóczni;)
Atrybutem Hefajstosa są narzędzia kowalskie ;)
Em..dziedzina a nie Rola lub posada na olimpie bo u hery nic nie wiesz atrybutem hery jest owoc granatu
fajnie
2009-11-22T12:41:20+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Zeus-bóg burz(berło,piorun,orzeł,tarcza)
Hera-bogini olimpijska(paw,owoc granatu lilia)
Posejdon-bóg mórz i oceanów(trójząb)
Hestia-bogini ognia domowego,patronka rodzin(ogień)
Hades-bóg podziemi(róg obfitości,drzewa cyprysowe i narcyze)
Demeter-bogini ziemi i łanów zboża(mak,żuraw,kłos,narcyz)
Apollo-bóg piękna i słońca(łabędź,jastrząb,kruk)
Artemida-bogini łowów(półksiężyc,łania)
Afrodyta-bogini piękna i miłości(gołębie,mirt,róża)
Hefajstos-bóg ognia(młot i kowadło)
Atena-bogini wojny i mądrości(dzida,tarcza,hełm sowa
Ares-bóg wojny(jastrząb,pies,wilk)

:))
19 3 19
sorryyy ale skopiowane od osoby wyżej i niema Hermesa jak wyżej :)
dzięki bardzo :D