Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T12:23:37+01:00
Słodycze
jaja,drób,ryby
rośliny strączkowe,orzechy
warzywa i owoce(najwięcej marchwi i papryki)
Pełnoziarniste produkty zbożowe oliwy i oleje


Od dołu najwięcej do góry najmniej

Roślina->mysz->lis->jastrząb
2009-11-22T12:24:34+01:00
Na dole - najważniejsze, na górze - najmniej ważne.
Od dołu do góry:
- produkty zbożowe (chleb, pieczywa, makaron, ryż, kasza..)
- warzywa i owoce (papryka, ananas, pomidor, cytrusy, jabłko...)
- nabiał (mleko, mięso, jaja, ryby, ser..)
- słodycze.
2009-11-22T12:27:42+01:00
Na górze:słodycze
niżej:mięso
poźniej:warzywa i owoce
i na samym dole:produkty zobożowe

:))