1.Z niej zrobione są torebki jedno razowe ? na 5 liter
2.Sprawozdanie z jakiegoś wydarzenia ? 7 liter
3.Wystrzalowy strój ? 7 liter
4.Jest jej dużo w ziemniakach ?6 liter
5.Innaczej kufer ?7 liter
6.Wybranka Romea ? 5 liter
7. Szachowa , polityczna lub towaru ? 6 liter
To jest krzyżówka ...

3

Odpowiedzi

2009-11-22T12:26:31+01:00
1.folia
2.
3.kostium
4.skrobia
5.
6.Julia
7.partia
4 2 4
2009-11-22T12:26:05+01:00
1. Folia
2.
3. Kreacja
4. Ziemia?^^ (nie powinno być na 7 liter? wtedy skrobia)
5. Walizka?
6. Julia
7. Partia
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T12:26:46+01:00
1 Folia
2 Relacje
3 Kreacja
4 Skrobia
5 Walizka
6 Julia
7 Partia