Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T12:34:06+01:00
397² - 3²= (397+3)*(397-3)=400*394
(wzór skróconego mnożenia, różnica kwadratów), czyli odp B
7 5 7
2009-11-22T12:40:22+01:00
397²-3²=397x397 - 3x3=157609 - 9 =157600

liczba 157600 jest podzielna przez :

a) 397
157600:397=396.97732
NIE
b)157600:400=394
prawidłowa odpowiedź

c)157600: 397²=157600:157609=0.9999428
Prawidłowa odpowiedż b - 394
7 3 7