PROSZE O OBLICZENIE PROCENOTOWE O OBJASNIENIE

Uczniowie naszego gimnazjum byli na musicalu „Koty” w
teatrze Roma w Warszawie. Za przejazd autokarem zapłaciliśmy
1500 zł, co stanowiło 30% kosztów całej wycieczki. Jaki był
całkowity koszt wycieczki?

W którym z podanych wzorów kwasów wartościowość
atomu centralnego wynosi V:
A. H4P2O7, HBr, HClO2, HNO3,
B. H4P2O7, HClO3, H3AsO4, HNO2,
C. H3AsO4, HClO3, H4P2O7, HNO3,
D. H3PO4, H2CO3, HBr, H3AsO4

Po przekształceniu wzoru P= h
a b + ×
2
otrzymamy:
A. a=
h
2P - bh B. a=
h
bh P
2
- C. a=(2P+bh)h D. a=2P-bh2

Oblicz pole trójkąta równobocznego o wysokości równej 9 C,

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T12:32:11+01:00
Uczniowie
naszego gimnazjum byli na musicalu „Koty” w
teatrze Roma w Warszawie. Za przejazd autokarem zapłaciliśmy
1500 zł, co stanowiło 30% kosztów
całej wycieczki. Jaki był
całkowity koszt wycieczki?


1500 - koszt autokaru
30%x -koszt autokaru
x - calkowity koszt wycieczki

0,3x=1500 // : 0,3
x=5000

Odp: Calowity koszt wycieczki wynosil 5000zl.
2009-11-22T13:20:41+01:00
Zad,1 )1500 zł-30%
x zł-100 %

1500x100%=1500 :30% =5.000 zł
całkowity koszt wycieczki wnosił 5.000zł.

spr.5000 złx30% =1500 zł