Odpowiedzi

2009-11-22T12:32:30+01:00
Mój naszyjnik
mój naszyjnik jest magiczny.
potrafi mówic, chodzic i latac
często zabiera mnie w spaniałe podróże
zawsze chodzimy razem na spacery i wspaniale się razem bawimy
to wspaniały przyjaciel
Bardzo często opowiadamy sobie historie z dzieciństwa
on opowiada mi o swoich rodzicach
mamie naszyjniku i tacie bransoletce
ma tez siostrę pierścionek
kocham mój naszyjnik i nigdy nie zamienię go na inny
43 3 43
2009-11-22T12:35:35+01:00
No więc niech będzie jakiś naszyjnik ;]


Mając sześć lat wujek Zenek podarował mi czarodziejski naszyjnik.
Jest on czerwony , ma na środku fioletowe kółko i cały jest pozłacany . Wygląda pięknie . Cały sznurek jest wykonany z drogocennych perełek przeźroczystego koloru, które przypomniaja krople wody .
Ma on magiczne moce . Człowiek który go nosi na szyi nie musi obawiać się niczego złego. Naszyjnik go ochrania , podpowiada w trudnych sytuacjach .
Ten naszyjnik jest moim ulubionym , nie oddałbym go nikomu nawet za wieeele pieniędzy .
85 4 85
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T12:40:03+01:00
W najgłębszej szufladzie mojego biurka leży pierścionek. Zwykły, niepozorny. Zrobiony z autentycznego srebra i małego, turkusowego oczka. Zakładam go bardzo rzadko, aby nie stracił swojej mocy. Potrafi bowiem przenieść mnie do innego świata.
Kiedy jestem bardzo smutna lub zła, sięgam do szuflady. Wraz z dotykiem wyślizganego metalu już czuję się lepiej. Razem z nim mogę zdziałać wszystko. Wspólnie tworzymy jedną, fantazyjną całość.
A co najważniejsze - w przedziwny sposób nie da się go zgubić.
56 4 56