Odpowiedzi

2009-11-22T12:35:53+01:00
Miłość to uczucie ,
które darzę do Ciebie .
Kocham Cię skarbie
i żyć nie umiem bez Ciebie .


Sama na wf-ie wymyślałam .


Pozdrawiam : ))
2009-11-22T12:36:51+01:00
Mogłam Cię mieć - ale nie chciałam.
Dawałeś mi szanse - zrezygnowałam.
Teraz wiem ,że byłam naiwną.
I dla Ciebie zawsze pozstanę już winną.
Byłeś dla mnie światem całym.
Tylko Ty potrafiłeś goić moje rany.
Nigdy nie zapomnę tego co nas łączyło.
ale życie inny plan nam wręczyło.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Sofi
  • Początkujący
2009-11-22T12:38:34+01:00
A gdy popatrzyłam w oczy Twe
Zajaśniały też i me
Bo tak pięknie mi mówiły
Kocham Cię ponad wszytko co mi miłe
Ale tak było jakiś czas temu
Teraz ja jestem tym miłym
I nie wiem czy kiedyś jeszcze powrócą te chwile
Te piękne urocze chwile
Kiedy w objęciach Twoich stałam
Kiedy Ty mnie i ja Ciebie kochałam
Kiedy nie było nikogo innego
Czy pozostaną wspomnienia?
I pokocham kogoś innego?

____________

Dopiero co na żywo wymyśliłam :*