Odpowiedzi

2009-11-22T12:35:28+01:00
Najważniejsze w małżeńswie są:
Wierność
Uczciwość
Miłość
Oddanie
Zrozumienie
Przyjaźń
Wspólnie spędzany czas
2009-11-22T12:36:56+01:00
W małżeństwie powinna być miłość ufność męża do żony żony do męża. Powinno opierać się na mówieniu prawdy na nie zdradzaniu
drugiej osoby. I oczywiście miłość obojga do dziecka jeśli dziecko w tym małżeństwie jest.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T12:38:06+01:00
Moim zdaniem w małżeństwie niezbędne jest zaufanie małżonków bez którego nie można zbudować prawdziwego związku. Kolejnym bardzo ważnym czynnikiem jest jakby nie patrzeć miłość jeżeli nie kocha się drugiej osoby nie należy przyrzekać jej wierności i wspólnego życia.