Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T12:36:20+01:00
Magnes-ciało lub urządzenie wytwarzające stałe pole magnetyczne.
Magnez- pierwiastek chemiczny
2009-11-22T12:36:07+01:00
Magnes-przyciąga do siebie metalowe przedmioty.
Magnez-Pierwiastek występujący w tablicy Mendelejewa.Jego wzór to Mg.
2009-11-22T12:58:28+01:00
Magnes - to kawałek żelaza lub stali przyciągający inne przedmioty żelazne. Magnez - to pierwiastek chemiczny, lekki, srebrzysty metal.