Odpowiedzi

2009-11-22T12:45:19+01:00
P=[(a+b)*h]:2
50=[(a+b)*4]:2 /obustronni możone przez 2
100=(a+b)*4 /obustonnie dzielone przez 4
25=a+b

Ob=a+b+c+d, gdzie a+b=25, c=3, d=7
Ob=25+3+7
Ob=35

ODP: Obwód trapezu wynosi 35 cm.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T13:56:22+01:00
Nie wiem jak poprzednicy to wyliczyli, ponieważ nie ma takiego trapezu równoramiennego z ramionami 3cm i 7cm. Może chodziło o podstawy??