Odpowiedzi

2009-11-22T12:45:10+01:00
Możesz wykorzystać zdanie tj In meine Freizeit gehe ich in meine freund/freundin, spiele computer, mache hausaufgabe und singen hot musik.
2009-11-22T12:49:58+01:00
Wystarczy, że napiszesz, co robisz w wolnych chwilach, czym się interesujesz.
Napisz, czy chodzisz na jakieś zajęcia dodatkowe, czy może wolisz siedzieć w domu.
Możesz zacząć:
In meiner Freizeit...
Mein Lieblingshobby ist...
Albo:
Ich habe leider nicht zu viel Freizeit, weil ich viele Hauspflichten habe/weil ich viel lernen muss. (Nie mam niestety za dużo wolnego czasu, bo mam dużo obiązków domowych/bo muszę się dużo uczyć).

Jest dużo możliwości nawet, jeżeli nie jesteś zbyt dobra z języka.

Możesz napisać, ze w olnych chwilach czytach książki, podć ulubionych autorów, ulubioną serię...
Jeżeli grasz na jakimś instrumencie też możesz o tym napisać.
Na czym grasz? Od jak dawana? Dlaczego się tym zainteresowałaś? Czy sprawia ci to przyjemność? Ile razyn w tygodniu masz lekcje? etc.

Mam nadzieję, że wpadniesz na jakiś pomysł. ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T12:53:59+01:00
In meine freizeit fahre ich Rad. Manchmal spiele ich Tenis und spater (w wyrazie spater piszemy a z dwoma kropkami) gehe ich in das Kino oder schwimme ich.