Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T13:08:15+01:00
U młodego człowieka Bóg najbardziej ceni lojalność i miłość do niego . Nastolatek rzadko kiedy zwraca uwagę na wiarę, bardziej interesuje go towarzystwo, moda. Młodzi ludzie oddalają się od Boga. Gdy jest osoba, która chce z nim rozmawiać i spotykać, On jest uradowany. Mało jest teraz młodych osób, które przyznają się do Boga. Idą w stronę zła i szatana. Wiele osób chodź jest wierzących wypiera się tego robiąc jakieś głupoty tylko po to, żeby zaimponować innym.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T13:24:41+01:00
Bóg najbardziej ceni w człowieku miłość do drugiego człowieka pomoc drugiej osobie okazanie mu chociaż odrobinki miłości i ciepła.
2009-11-22T14:16:15+01:00
W sercu młodego człowieka Bóg najbardziej ceni cechy :
Życzliwość, pomoc, wyrozumiałość, wierność, ufność, narwaranie grzesznych, miłość, przyjażń .