Potrzebuje jakiegoś dobrego i zaufanego programu do lan-u chodzi mi oto że by mi ktoś podał program do roździelenia prędkości przesyłu neta. Mam w domu modem 1MB/S i chce rozdzielić na 2 kompy że by 1 miał 512 i drugi też 512.
Prosze o jakiś program polski lub zaganiczny z spolszczeniem.
Dzięki

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T13:46:08+01:00
Podam linka do pewnego ciekawego artykułu:

http://www.searchengines.pl/Dzielenie-lacza-internetowego-t88278.html

Pozdrawiam i prosiłbym o przyznanie punktów;)
2009-11-22T13:57:58+01:00
Może być Bandwidth Controller, Traffic Shaper, Winroute, zobacz, który będzie ci najbardziej pasował, pozdrawiam :)