Odpowiedzi

2009-11-22T12:54:02+01:00
Polecam obejrzeć ten film, ponieważ opowiada on o poważnych problemach dotyczących ludzi na całym świecie.

Odradzam oglądnięcia tego filmu, gdyż jest to bardzo słaba produkcja.

Naprawdę należy to przeczytać, tak książka opowiada o czymś niezwykłym i bardzo odległym od rzeczywistości.

Według mnie trzeba to obejrzeć, bo naprawdę jest to genialna ekranizacja.

Przyjdź i zobacz baśniową krainę, przedstawioną w filmie "Czarodziejska różdżka".
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T12:55:56+01:00
Wczorajsza premiera filmu "Odlot" była naprawdę świetna od początku do końca trzyma w napięciu, gorąco go polecam.

Film po tytułem "Bileciarz" jest zdecydowanie nie godny uwagi, oklepana fabuła i drewniana gra aktorska zdecydowanie odradzam.

Nowe dzieło Dana Browna pod tytułem "Klucz Salomona" jest pisane mistrzowską ręką, akcja jest rewelacyjna nie odstępuje na krok poprzednich książek, zdecydowanie należy ją przeczytać.

Kolejny film z udziałem Brada Pitta robi furorę na świecie jego gra jest na bardzo wysokim poziomie, ze względu na samą grę Brada trzeba to obejrzeć.

Al Pacino po raz kolejny udowodnił światu, że jest najlepszym aktorem na świecie, jego najnowszy film to arcydzieło ale nie będę was tu dalej przekonywał przyjdź do kina i zobacz sam.

1 5 1