Prosze o przetlumaczenie tych slowek na jezyk polski ( zprosze jeszcze o to aby bylo tlumaczona w takiej samej kolejnosci dla polapania sie). Z gory dzieki:) Potrzebuje to na jutro:
1-lazy
2-lively
3-major-
4-mistake
5-modest
6-mother tongue
7-nationality
8-polite
9-possibility
10-proud
11-quite often
12-relationship
13-religion
14-rude
15-selfish
16-sense of humour
17-shy
18-society
19-surprising
20-talkative
21-typical
22-Welsh

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T12:57:08+01:00
1.leniwy
2. żywy
3. główny
4. błąd
5.skromny
6. język ojczysty
7. narodowość
8. uprzejmy
9.możliwości
10.dumny
11. często
12.powiązania
13.religia
14. prosty
15. egoistyczny
16.poczucie humoru
17.nieśmiały
18.społeczeństwo
19. pić małymi łykami
20.rozmowny
21.typowy
22.walijski
2009-11-22T12:57:17+01:00
Lazy- leniwy
lively - pełen życia
major - ważny
mistake- błąd, pomyłka
modest- skromny
mother tongue - język ojczysty
nationality - narodowośc
polite - miły
possibility - możliwość
proud - duma
relationship - związek, relacja
religion - religia
rude - niegrzeczny
selfish - samolubny
sense of humor - poczucie humoru
shy - nieśmiały
society -społeczeństwo
surprising - zaskakujący
talkative- rozmowny
typical- typowy
Welsh -Walijski lub Walijczyk
2009-11-22T12:58:14+01:00
1.leniwy
2.żywy
3.główny
4.błąd
5.niepozorny
6.rodzinny język
7.narodowość
8.grzeczny
9.możliwość
10.dumny
11.całkiem często
12.związek
13.religijny
14.nieuprzejmy
15.egoistyczny
16poczucie humoru
17.nieśmiały
18.społeczeństwo
19.nieoczekiwany
20.rozmowny
22.język walijski