Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T12:51:42+01:00
Kodeks współczesnego rycerza :
1 Postępuj zgodnie z tym co podpowiada ci serce.
2. Nie dawaj sie przekupic.
3 . Staraj sie pomagac bliźnim.
4. Nie poddawaj sie pomimo niepowodzeń.
5 . dbaj o swój honor ( nie poniżaj sie )
6. Dbaj o dobre imię twoje i twojej rodziny .
7 . Chroń to co dobre i prawe na tym świecie
Prosze o najlepszą odp
24 1 24
2009-11-22T12:55:44+01:00
1. Być hojnym muśi być rycerz.
2. Pomocnym muśi być rycerz.
3. W każdej sytuacji muśi stanąc do walki.
4. Muśi bronić innych ludzi.

Mieliśmy to niedawno na lekcji ;).
Mam nadzieje że o takie coś ci chodziło .;].
18 4 18