Odpowiedzi

2009-11-22T12:51:31+01:00
Asia zawsze gra pierwsze skrzypce.
Tomek znał piłkę nożną od a do zet.
Ta historia była mrożąca krew w żyłach.
2009-11-22T12:52:00+01:00
1. ------(nie wiem )
2.Moja siostra nauczyła się wierszyka na akademie od "a" do "z".
3.Mój kolega ma strasznego pająka ,gdy go pierwszy raz ujrzałem poczułem w żyłach mrożącą krew.(zmiana formy)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T12:53:18+01:00
Mój kolega wie wszystko o ptakach od a do zet.
Wczoraj wieczorem oglądaliśmy mrożący krew w żyłach film.
Gdy w klasie zapanował chaos mój najlepszy kolega oraz przewodniczący klasy odgrał pierwsze skrzypce aby zapoanować nad chaosem.

Myślę że moje zdania będą uznane za najlepsze ;)