Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T12:52:04+01:00
250-100%
150-x

x= 150x100) / 250
x=60%

100%-60%=40%

Kolekcja alka od olka jest wieksza o 40%
2009-11-22T12:52:18+01:00
Kolekcja olka 150 znaczków
kolekcja alko 250 znaczków
róznica miedzy kolekcjami 100 znaczków

(100/150) * 100 % = (2/3)*100%=66,7%
2009-11-22T12:54:15+01:00
150 kolekcja Olka czyli 100%
250 kolekcja Alka
250:150x100=166,67
Kolekcja Alka jest o 66,67% większa.