Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T13:00:35+01:00
Obwód dywanu:
1,7m -> dłuższy bok
1,7 m - 0,5 m = 1,2 m ->krótszy bok
8zł- cena za metr obszycia
1,7mx2+1,2mx2=3,4m + 2,4m = 5,8 m
5,8x8zł=46,4zł
trzeba zapłacić 46 zł i 40 gr.
2009-11-22T13:00:35+01:00
170cm na 120 cm
1,7m na 1,2 m

O=(2*a)+(2*b)
3,4+2,4=5,8 m

1m=8zł
5,8m=8*5,8
5,8m=46,40zł
2009-11-22T13:04:04+01:00
1,7m długość boku prostokąta
1,7m-0,5m=1,2m długość drugiego boku prostokąta
obwód=2x1,7m+2x1,2m=3,4m+2,4m=5,8m
5,8mx8zł=46,40 zł
Za obszycie całego dywanu trzeba zapłacić 46,40 zł.