Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T13:02:07+01:00
|AB|= √(5+3)²+(2+2)² = √8²+4² = √64 + 16 = √80 = √4*4*5 = 4√5
|AB| = h

Wyjaśnienie; Wszystko w pierwszym wersie od |AB| jest pod pierwiastkiem, ale ona takie krótkie i nie widać, √(5+3)²+(2+2)² to ma być całe pod pierwiastkiem i tak samo reszta. Jak by co, to to się wzięło ze wzoru obliczania długości odcinków na układzie współrzędnych.
Tak wiec;

|AB|=h
h= a√3/2 / uznajemy, ze to jest kreska ułamkowa ;)
4√5 = a√3/2 /×2 w tym miejscu za pierwszym razem jest to kreska ułamkowa, a w drugim jest to uznawanie za jakieś działanie. Po prostu to napisz ;)

8√5 = a√3 / √3
8√5×1/3 = a
8√1 2/3 = a

Wyjaśniałam najlepiej jak umiałam ;)
2009-11-22T13:05:02+01:00
|AB|= √(5+3)²+(2+2)² = √8²+4² = √64 + 16 = √80 = √4*4*5 = 4√5
h=|AB|

8√5 = a√3 / √3
8√5×1/3 = a
8√1 2/3 = a
2009-11-22T14:41:43+01:00
|AB|= √(5+3)²+(2+2)² = √8²+4² = √64 + 16 = √80 = √4*4*5 = 4√5
h=|AB|

8√5 = a√3 / √3
8√5×1/3 = a
8√1 2/3 = a