Odpowiedzi

2009-11-22T13:05:59+01:00
Lizbona : 9W, 39N godzina 13:25
ateny 24E, 38N


9+24= 33 stopnie

15 stoni = 1 godzina
1 stopien= 4 minuty


33:15=2 reszty 3
3*4=12 minut

roznica czasu to 3 godziny i 12 minut

wiec jezeli w Lizbonie jest godzina 13:25
to w Atenach jest godzina 16:37
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T13:07:17+01:00
Lizbona (9*W, 39*N)
Ateny (24*E, 38*N)

9+24=33
33*4min= 132min=2h 12min

13:25+2h 12min = 15:37


Ta odp jest prawidlowa w tej wyżej jest pomylony czas
sprawdź sam