Odpowiedzi

2009-11-22T13:31:26+01:00
P=(a+b+c+d)r:2
Ob=a+b+c+d
54=a+b+c+d
r=4
P=54*4:2=108cm²

pole wynosi 108cm²
3 3 3
2009-11-22T13:39:03+01:00
Obwód czworokąta jest równy 54 cm. W czworokąt ten wpisano koło o promieniu 4 cm. Oblicz pole danego czworokąta.

P=½(a+b+c+d)r

Ob=a+b+c+d

54=a+b+c+d

r=4

P=½*54*4 =108cm²

Odp.Pole jest równe 108cm²
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T18:30:20+01:00
Pole=(a+b+c+d)r/2
Obwód=a+b+c+d
a+b+c+d=54cm
r=4cm
P=54cm*4cm/2=108cm²
Odp. Pole wynosi 108cm²
9 5 9