Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T13:06:23+01:00
Ponieważ są organizmami przystosowanymi do życia w środowisku zarówno wilgotnym jak i bardzo suchym. Rosnąc na ubogich podłożach (np. skałach) przyczniają się do tworzenia nowych siedlisk,żyją w maksymalnych lub minimalnych temperaturach.
2009-11-22T13:14:28+01:00
Ma koleżanka w 100% rajee ale one to też sa pierwszymi organizmami;DD
2009-11-22T13:25:03+01:00
Ponieważ, zasiedlają środowiska pozbawione zycia i jako pierwsze pojawiają się w miejscach , gdzie zycie jest odbudowywane na nowo.