Odpowiedzi

2009-11-22T14:39:45+01:00
Autor chciał wyrazić to że bóg każe kochać wszystkich ludzi,każe im pomagać nie żądając w zamian niczego,kazał kochać ludzi bezinteresownie i dlatego przy końcu życia każdy człowiek sądzony będzie za uczynki wobec bliźnich ,za miłość jaką im okazywał,lub za jej brak.uczynki mają być oceniane współmiernie do tego jak człowiek podchodził do innych ludzi.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T15:42:15+01:00
Autor chciał nam przypomnieć, że na sądzie ostatecznym nie będzie brane pod uwagę nasze bogacto, tylko to, jakimi byliśmy ludźmi. Nie będzie się liczyło to, że mieliśmy dużo pieniędzy, piękny dom, czy też dobry samochód, tylko to, że wiele razy pomagaliśmy potrzebującym, np. dzieliliśmy się jedzeniem z głodnymi, czy pomagaliśmy w nauce komuś słabszemu. Jednym słowem- należy żyć skromnie i po chrześcijańsku.
(Mam nadzieję, że moja odpowiedź trochę Ci pomogła :-) )
2009-11-22T16:59:50+01:00
Moim zdaniem tak nawet w Biblii jest napisane,że gdy staniemy przed Bogiem.Bóg nie zada nam pytań tylko wejrzy najpierw w nasze serce:)