Odpowiedzi

2009-11-22T13:25:32+01:00
1.Klęczę dzisiaj tu przed Wami,
z moimi przeprosinami.
Już zachowam się poważnie
razem będzie nam raźnie.


2.Dziś Was bardzo obraziłam,
Źle się o Was wyraziłam.
Więc próbuję Was przeprosić,
By na sercu smutku nie nosić.


Myślę, że pomogłam... ;D
Sama pisałam ,więc sprawdź błędy... xD
pozdro ;))
31 4 31
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T13:36:20+01:00
NUMER 1:)
Za moje czyny przepraszam,
Ucisk w mym sercu ogłaszam,
Na tobie bardzo mi zależy,
Wina po mojej stronie leży..
NUMER 2:)
Tuż po zmroku wszyscy śpią,
Lecz ja oka w noc nie zmrużę tą,
Myślę o tym jak przeprosić,
Jak w sercu tego nie nosić,
Wybacz moje złe te czyny,
Już nie gniewaj się,jak w urodziny...

23 4 23