Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T13:16:47+01:00
Nie ma kościoła bez Chrystusa-Chrystus jest Kościołem. Nie można wierzyć w Chrystusa i nie uznawać kościoła, tak jak nie można być "wierzącym niepraktykującym".
Mam nadzieję, że dobrze zrozumiałem temat i że tyle wystarczy. Jak nie-pisz priv-zedytuję.
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T13:20:11+01:00
Wydaje mi się że można podać im bardzo wiele argumentów typu
- ze wspólnota kościoła gromadzi ludzi w dobrym celu
- że uczestniczenie we Mszy Świętej jest nam potrzebne do Duchowego wzrastania w wierze
- że my ludzie potrzebujemy siąść sobie w kościele i porozmawiać z Bogiem powiedzieć co było dobre a co złe w dzisiejszym moim przeżytym dniu.
2 2 2
2009-11-22T13:21:27+01:00
- jeśli sądzisz że kochasz Chrystusa i jesteś jego uczniem to czemu nie chcesz chodzić do kościoła? nawet III przykazanie mówi: pamiętasz abyś dzień święty święcił. Chrystus przecież także chodził do świątyni i nauczał w niej zresztą często się modlił. On modlił się na pustyni i w ogrodach, a ty możesz modlić się na mszy w kościele i w domy. Jeśli więc kochasz Chrystusa to poświęć mu przynajmniej tę godzinę pobytu w kościele, a na pewno ci to wynagrodzi. Chodząc do kościoła i z czystym sersem przyjmujesz także ciało Chrystusa jeden z podstawowych pokarmów wierzącego człowieka.
2 3 2