Odpowiedzi

2009-11-22T13:15:49+01:00
T= s/v
t=3460:5
t=692
692 : 8=86,5 dnia :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T13:16:34+01:00
Główna część Wielkiego Muru Chińskiego ma długość 3460km. Ile dni musiałbyś przeznaczyć na przejście całego muru z prędkością 5 km/h , zakładając, że dziennie możesz iść przez 8 godzin?

droga w ciągu jednego dnia
S=5km/h*8h=40km

ilość dni
3460km:40km=86,5 dnia
2009-11-22T13:21:10+01:00
1 dzien: 5km/h * 8 = 40km
2 dzien: 80km
4 dzien: 180km
8 dzien: 360km
16 dzien: 720km
32 dzien: 1440km
64 dzien: 2880km
80 dni: 3600km
troche mniej...?
78 dzien: 3600-80=3520
jeszcze mniej...?
76 dzien: 3520-80=3440
Czyli przeznaczymy na to przejscie 76 dni i 4h.
Pozdrawiam.